Про EPERE
Метою проєкту є підвищення інклюзії дітей з
інтелектуальними порушеннями та надання тренінгів
вчителям, іншим фахівцям і батькам.
Ситуація дітей з інтелектуальними порушеннями в Україні
є складною через пострадянську трансформацію та
російську агресію. Системи освітньої підтримки та
соціальної допомоги перебувають у тривалому процесі
змін. Ця трансформація ще не завершена, і необхідні
подальші дослідження для оцінки сучасного стану та
майбутніх потреб. Особливо відчувається нестача
кадрів, а наявні фахівці потребують подальшого розвитку
професійних компетентностей.
У межах проєкту будуть розроблені,
впроваджені та оцінені навчальні модулі
у трьох регіонах України. Вони
ґрунтуватимуться на емпіричних даних
і поглядах зацікавлених сторін. На
основі цієї роботи будуть сформульовані
рекомендації щодо інклюзії дітей з
інтелектуальними порушеннями.
